Sunday, May 16, 2010

konvo my brother


fuhh..rneyh bz nan knvo abg akuh.
haha..nsem ahh abg aku pkai kmeja.:)
best oo,cz bf aku pown p jugak.hehe.
tp masa p tu..pny pnas gyle ahh..bpeluh abeh beb!!
penat kowt.tp tkpa bkn sng nk p tgok kan.pastu dpt jugak msok dlm tu
ada aircond kt dlm.aku nan bf aku dok kt ats.sbb ats owg ta la
rmai sgt.kt bwh ramai kowt owg.lepas tgok owg2 suma msok dlm dah.
owg tu bg ucapan,aku mula la nk mngtok dah n lapaq masa tu.
masa nk p tu aku tk mkn,cz tu lah lapaq.!!n aku ajak bf aku koax
g mkn kt luax.pas mkn tu,kmi nk balik twos sbb da ta larat sgt.
elok dah nk smpai umah..kunci umah lak tk bwk,,nah...kena patah balik
p cangloon nuh..!!arrgghhh damn!!
pastu amex kunci tggu fmly aku koax lu smpai lah koi
7lbeyh smpai umah..n mlm tu
kami koax alek p mkn.sbb tk mkn dri pg td:)
fuhhh..legaa..tp papn,thnx my dear ikot i
skali p konvo abg.n best sgt2..

No comments:

Post a Comment